۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84231691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ طرح نیمه‌تمام ورزشی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۱۷ طرح نیمه تمام ورزشی در استان گفت: این تعداد طرح بین ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حمید کریمی افزود: از مجموع ۱۷ طرح نیمه‌تمام ورزشی در این استان، ۱۲ طرح ورزشی با هزینه‌کرد ۴۰۰ میلیارد ریال بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی کمپ تیم ملی قایقرانی در بن، چمن مصنوعی چم‌ عالی، سالن ورزشی وانان، سالن اختصاصی هندبال شهرکرد، استخر فرادنبه، سالن ۱۲۰۰ نفری کوهرنگ، زمین چمن مصنوعی دشتک، زمین چمن مصنوعی شهرک فجر لردگان، سالن باستانی نقنه، سالن ورزشی پردنجان، سالن ورزشی عالیکوه و ساختمان هیات فوتبال استان را از جمله این طرح‌ها نام برد.

کریمی یادآور شد: ساختمان خانه جوان شهرکرد، خانه ژیمناستیک بروجن، زمین چمن باباحیدر، سالن ورزشی چند منظوره کران و خانه بوکس جونقان نیز با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال، هم‌اکنون ۹۵ درصدی پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این تعداد طرح نیمه‌تمام ورزشی را ۳۷۰ میلیارد ریال برآورد و تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در حوزه زیرساخت‌های ورزشی در جایگاه ۲۸ کشور قرار دارد که در صورت اختصاص به موقع اعتبارات و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام، جهش مناسبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به عنوان اردو بام ایران، پایگاه‌های تمرینی تیم‌های ملی قایقرانی و  ووشو، پایگاه استعدادیابی بسکتبال و مرکز ورزش‌های هوایی کشور را در خود جای‌داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha