۲ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84235488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی به تیم‌های برترفوتسال هرمزگان برگزار شد

بندرعباس- ایرنا- مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی به تیم‌های برتر، لیگ یک و نونهالان فوتسال هرمزگان شامگاه جمعه با حفظ پروتکل بهداشتی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در مسابقه‌های لیگ برتر فوتسال هرمزگان که با حضور هشت تیم برگزار شد، تیم بیمارستان امام رضا (ع) عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم مقاومت میناب نایب قهرمان شد. 
«سعید اقتداری» از تیم امام رضا (ع) به عنوان فنی‌ترین بازیکن و «سعید مصلحی» با ۹ گل زده از تیم علم و ادب رودان آقای گل این مسابقه‌های لیگ برتر فوتسال هرمزگان معرفی شد.
همچنین در لیگ دسته اول فوتسال هرمزگان چهار تیم شرکت داشتند که پس از برگزاری ۱۲ بازی تیم ستاره اتحاد سرخون در سکوی قهرمانی قرار گرفت وتیم استقلال هرمز درجای دوم قرار گرفت. 
بهترین بازیکن این دوره از مسابقه‌های لیگ یک فوتسال هرمزگان «محمد زاهدی» معرفی شد.
در رده نونهالان فوتسال هرمزگان نیز که با شرکت ۱۱ تیم برگزارشد، تیم نیک پخش مقام قهرمانی را از آن خود کرد و «عباس دهقانی» به عنوان بازیکن فنی این مسابقه‌ها معرفی شد.
 رییس هیات فوتبال هرمزگان در این مراسم با اشاره به برگزاری منظم بازی‌های فوتسال در رده های مختلف گفت: باتوجه به ویروس کرونا، کمیته فوتسال استانبا حفظ پروتکل‌های بهداشتی  توانست مسابقه‌ها را با نظم خاصی برگزار کند.
قاسم رنجبریان افزود: با برنامه‌هایی که کمیته فوتسال هیات دنبال می‌کند امیدواریم تیم‌های بیشتری در لیگ‌های مختلف درسطح کشور داشته باشیم.
وی ضمن موفقیت برای ۲ تیم فولاد هرمزگان و آیندگان در لیگ یک کشور اظهاری امیدواری کرد: این تیم‌ها بتوانیم فصل بعد به عنوان نمایندگان هرمزگان در لیگ برتر صعودشان را جشن بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha