استاندار چهارمحال و بختیاری: مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی قابل تقدیر است

شهرکرد -ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های مشارکتی و مردمی در امر ساخت مدرسه تاکید کرد:نقش خیرین و مشارکت‌های مردمی در طرح‌های مدرسه‌سازی این استان قابل تقدیر و ستایش است.

اقبال عباسی روز شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح آجر به آجر در استان با اشاره به اهمیت توسعه مدرسه‌سازی و سرمایه‌گذاری خیرین در اجرای طرح  آجر به آجر و پویش "من مادرم همه بچه‌های ایران فرزندان من است"، افزود: هم‌اکنون مشارکت خیرین استان در اجرای این پویش خوب است و از ظرفیت دانش‌آموزان و اعضای شورای آموزش و پرورش برای ترویج این فرهنگ استفاده شود.

وی، به جایگاه بیست و یکم استان در سطح کشور در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی به شیوه‌های کنونی دارای ایراد است و باید براساس تمامی شاخص‌ها انجام شود و گاهی مواقع این نوع رتبه‌بندی موجب ایجاد رقابت کاذب ایجاد می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید بر اینکه دسترسی و تامین زیرساخت‌ها در استان در حال توسعه است، گفت: نباید استان را در تمامی حوزه‌ها محروم معرفی کرد  که موجب دلسردی سرمایه‌گذاران ‌شود، در این استان ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استفاده کرد. 
عباسی اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی و صنعتی است که می‌تواند در تسریع روند توسعه استان موثر باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجازی شدن کلاس‌های درس دانش آموزان به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور افزود:۵۰۰ تبلت از سوی مرکز آمار ایران برای دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار استان اختصاص داده شده است که در این مناطق استان توزیع می‌شود. 

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مناطق مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند. 
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha