۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84237428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات کشتی همدان: انتخابی تیم ملی فرصت طلایی برای استعدادها است

همدان- ایرنا- رییس هیات کشتی همدان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی فرصتی طلایی برای معرفی استعدادهای کشتی استان در رسیدن به دوبنده تیم ملی است.

به گزارش ایرنا، "حمیدرضا یاری" روز یکشنبه در نشست هم اندیشی اعضای هیات کشتی استان همدان اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور فروردین سال آینده برگزار می‌شود و از مربیان سازنده کشتی استان خواسته شده با تمام توان نسبت به آماده‌سازی کشتی گیران مستعد تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: تا زمان شروع مسابقات این فرصت را داریم تا تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌ها کنیم و انتظار داریم مربیان سازنده با قدرت و انگیزه مضاعف استعدادها را آماده کنند.

یاری با تاکید بر اینکه تعامل، همدلی و اتحاد مجموعه کشتی استان باعث کسب موفقیت‌ می‌شود، گفت: اکنون ۲ رویداد مهم انتخابی تیم ملی را در پیش داریم و انتظار ما همکاری همه مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان در این عرصه است.

رییس هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش رو بودن مسابقات نوجوانان و جوانان انتخابی تیم ملی باید تلاش شود تا بیستم اسفند ماه جاری ترکیب تیم اعزامی استان همدان مشخص شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد تیم‌های نوجوانان و جوانان با تصمیم هیات رییسه کشتی استان و با نظر کمیته فنی رده‌ها بسته شوند و مسعود مصطفی جوکار مدیر تیم‌های کشتی استان نیز نسبت به معرفی سرپرستان تیم‌ها اقدام کند.

یاری خاطرنشان کرد: قهرمانان ملی و بین المللی استان همدان نیز باید تیم‌ها را در اردوها همراهی کنند تا بتوانیم از تجربه آن‌ها در این عرصه مهم استفاده لازم را نیز داشته باشیم ضمن اینکه در تقویت روحیه  کشتی گیران بسیار موثر خواهند بود.

استان همدان دارای حدود ۵ هزار کشتی گیر و مربی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha