۵ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۲۵
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84241527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاون استاندار: مرغ به میزان مورد نیاز در آذربایجان‌غربی کشتار می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به کشتار مرغ به میزان نیاز در کشتارگاه‌های استان گفت: متاسفانه روند توزیع مرغ در استان مطلوب نیست و دستگاه‌های نظارتی باید روند نظارت بر توزیع مرغ را تشدید و اصلاح کنند.

نادر صادقی روز سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان غربی، با اشاره به لزوم تشدید نظارت بر توزیع مناسب مرغ در شهرهای مختلف استان افزود: با وجود کشتار مناسب مرغ به میزان نیاز در استان، متاسفانه نظارت کافی بر روند توزیع مرغ در استان صورت نمی گیرد و این مسئله موجب سواستفاده سودجویان شده است.

وی ادامه داد: از امشب تمامی مرغ های کشتار شده در کشتارگاه های استان با نظارت سازمان صمت و با قیمت مصوب در سطح استان توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از حل مشکل توزیع تخم مرغ در استان خبر داد و اضافه کرد: با توزیع مناسب تخم مرغ در استان قیمت این محصول در بازار به قیمت مصوب رسیده است.

صادقی همچنین با اشاره به اختصاص یارانه کمک به تولید و اشتغال باغداران سیب استان اظهار کرد: به دنبال سفر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و پیگیری های انجام گرفته، ۴۵ میلیارد تومان یارانه کمک به تولید و اشتغال کشاورزان و باغداران استان از طرف سازمان برنامه و بودجه به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.

در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات روند صادرات سیب و توزیع روغن جامد و شکر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha