۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84244867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۲۲ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی میلاد امام علی(ع) شرکت کردند

سنندج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: حدود ۲۲ هزار نفر در مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام علی(ع) که به همت این سازمان و همکاری صدا و سیمای مرکز استان برگزارشد، شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) مسابقه پیامکی در برنامه تلویزیونی چریکه شه‌و و برنامه رادیویی برگزار شد که در مجموع ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی افزود: ۹ هزار و ۸۷۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد هشت‌هزار و ۷۵۳ نفر پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی صدا و سیمای مرکز استان ارسال کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سیزدهم رجب المرجب، تعداد ۱۳ جایزه نقدی یک میلیون ریالی را به برندگان این مسابقه تلویزیونی اعطا کرد.

وی اعلام کرد: همچنین مسابقه پیامکی رادیو نیز که با شرکت ۱۲ هزار نفر و به همین مناسبت برگزار شد به پنج نفر از برگزیدگان جوایز یک میلیون ریالی اهدا شد.

حجت‌الاسلام حاتمیان افزود: برگزاری ویژه برنامه میلاد امام علی(ع) در ۱۴ مسجد، هیات و حسینیه سنندج نیز از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت میلاد امام علی(ع) بود که به همت هیئات مذهبی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha