۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84248149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک در ایلام تولید می شود

۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۱۴
کد خبر: 84248149
روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک در ایلام تولید می شود

ایلام - ایرنا - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در حال حاضر روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی در این استان تولید و روانه بازار می شود.

ولی باج روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۶ مرکز تولید ماسک بهداشتی در استان به صورت کارگاهی و صنعتی فعال است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در خصوص تولید ماسک در استان وجود ندارد، تاکید کرد: تولید ماسک در استان مازاد نیاز بوده و به سایر استان ها نیز ارسال می شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در خصوص تامین پارچه مورد نیاز و استاندارد بودن تولید ماسک در استان نیز یادآور شد: واحدهای صنفی تولید کننده از طریق بسیج اصناف در سامانه ای ثبت و جهت تهیه مواد اولیه (پارچه‌ مخصوص) به شرکت بافتینه در استان همدان معرفی می شوند.

باج میزان اشتغالزایی در مراکز تولید ماسک استان را بیش از ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: باید ماسک های استاندارد و بهداشتی تولید و قیمت نهایی آنها نیز مناسب باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت صنایع و صنوف تولیدی در تامین محصولات بهداشتی به راه اندازی و رفع موانع تولید کارخانه الکل و مواد ضدعفونی کننده در شهرستان بدره اشاره کرد و افزود: این واحد با ظرفیت تولید روزانه پنج هزار لیتر الکل مورد نیاز استان را تامین می کند.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: همه تلاش ما این است واحدهای تولیدی در مدار فعالیت تداوم داشته و از همه ظرفیت آنها استفاده شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر چهار شهرستان آبدانان، دره شهر، ایلام و چوار در وضعیت زرد، دهلران در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها نیز در وضعیت آبی کرونا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha