۸۶ زندانی هرمزگان چشم انتظار کمک خیران در آستانه سال نو هستند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: ۸۶ زندانی دیه وجرائم غیرعمد در زندان‌های استان در آستانه سال نو برای آزادی چشم انتظار کمک خیران ونیکوکاران هستند.

مصطفی کیشانی روز سه شنبه در دیدار چهره به چهره با مددجویان جرائم غیرعمد در زندان بندرعباس افزود: بدهی این زندانیان یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال است.
وی ابرازداشت: کارکنان ستاد دیه و زندان‌های هرمزگان در تلاش هستند که زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را پیش از آغاز سال نو فراهم کنند و امیدواریم نیکوکاران و سایر نهادهای حمایتی در این کار خیر ما را همراهی کنند
مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهارداشت: یکی از مشکلات مددکاران ستاد دیه، پیگیری نکردن پرونده زندانیان توسط خانواده‌های آنان است که باید در این خصوص همراهی بهتر و بیشتری داشته باشند.
کیشانی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۸ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۹۷۶ میلیارد ریال با همت خیران از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند.
در این دیدار چهره به چهره که با حضور مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان برگزار شد، مشکلات و درخواست‌های مددجویان جرائم غیرعمد در زندان بندرعباس بررسی و راهکارهای لازم نیز ارائه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha