خیران ۲۱۹ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان هرمزگان کمک کردند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل زندان‌های هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۲ مددجو از زندان های استان آزاد شدند، گفت: خیران ۲۱۹ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان کمک کردند.

مصطفی کیشانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدهی این ۲۱۹ زندانی در مجموع ۵۸۲ میلیارد ریال بود که ۱۱۵ میلیارد ریال آن هم از شاکیان تخفیف گرفته شد و مابقی نیز با کمک ستاد دیه و تسهیلات بانکی تهیه شد.

وی بیان داشت: هم اکنون ۴۵ نفراز زندانیان دیه و جرائم غیرعمد  نیز با بدهی ۴۶۵ میلیارد ریال در زندان های استان به سر می برند و چشم انتظار یاری نیکوکاران هستند.

مدیرکل زندان های هرمزگان اظهارداشت: تاکنون همه زندانیان دیه و جرائم غیرعمد با بدهی ۵۰۰ میلیون ریال نیز با همکاری سه جانبه سازمان زندان ها، ستاد دیه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

کیشانی گفت: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند هرمزگان به شماره حساب (۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷) نزد بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

سال گذشته ۲۰۶ زندانی دیه و حرایم غیرعمد با بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال از زندان‌های استان هرمزگان آزاد شدند.
جرائم غیرعمد مانند ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیرعمد ناشی از تصادف های رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه و نفقه و چک های بلامحل غیرکلاهبرداری است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha