۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84249988
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آسمان استان همدان ابری و بارانی می‌شود

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱
کد خبر: 84249988
آسمان استان همدان ابری و بارانی می‌شود

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: یک سامانه بارشی شامگاه فردا(پنجشنبه) از سمت غرب وارد استان می‌شود که عمده فعالیت آن بارش پراکنده باران و همچنین ریزش برف در مناطق کوهستانی و مرتفع خواهد بود.

"محمدحسن باقری‌شکیب" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، از شامگاه پنجشنبه تا ظهر جمعه بارندگی های پراکنده بین پنج تا ۱۰ میلی متر در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به داده های ایستگاه های هواشناسی و باران سنجی، از بعداز ظهر جمعه شاهد وزش باد شدید در استان همراه با کاهش ابرناکی و قطع بارش ها خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: با بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، هفته آینده سامانه بارشی در استان مشاهده نمی شود.

باقری‌شکیب ادامه داد: دمای هوای استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، ۲ تا سه درجه افزایش می یابد و روز جمعه با توجه به وزش باد همین میزان کاهش دما را خواهیم داشت.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: اسدآباد با ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فامنین با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی بیان کرد: بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر نیر چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha