۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84256428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۶ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند مهابادی اهدا شد

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۵۶ دستگاه تبلت به ارزش یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال با مشارکت خیّران به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

حسین خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توزیع وسایل کمک آموزشی با اولویت دانش آموزانی با کمترین امکانات آموزشی و رفاهی برای ادامه تحصیل بوده انجام گرفته است، افزود: تلاش می‌شود این روند تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۹۰۱ دانش آموز مهابادی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار دارند، اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۷۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت در مهاباد، متقاضی دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار داشت: برخی از دانش آموزان به ویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دسترسی ندارند که تلاش می‌شود تا با کمک مردم و خیّران، اقدامات مؤثری برای حل این مشکل انجام شود.

وی اظهار داشت: هر اندازه که خیّران بتوانند برای خرید تجهیزات موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند، کمیته امداد نیز به همان میزان در راستای کمک به خرید این وسایل کمک خواهد کرد.

خضری اضافه کرد: از ابتدای شروع سال تحصیلی جدید تاکنون نیز ۵۵۰ بسته لوازم‌تحریر به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شده است.

وی در خصوص ارایه خدمات به دانشجویان نیز افزود: امسال ۵۵ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد هم در قالب پرداخت شهریه و هم واریز وجه نقد به حساب آنان به عنوان کمک هزینه تحصیلی حمایت شده‌اند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد همچنان کمک‌های مردم را در زمینه تامین تبلت جمع‌آوری می‌کند تا به باقی‌مانده دانش‌آموزان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند اهدا کند.

پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha