۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 3184
کد خبر: 84256711
T T
۰ نفر
منبع: موسسه زبان سفیر | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با هر سبک یادگیری

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
کد خبر: 84256711
یادگیری مکالمه زبان انگلیسی با هر سبک یادگیری

مکالمه زبان انگلیسی و یادگیری آن باعث مدیریت بهتر افراد نسبت به استعدادها و مهارت‌هایشان می‌شود. از آن‌جا که امروزه در سرتاسر جهان زبان انگلیسی انتخاب اول بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنایع گوناگون است، تصمیم به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در هر مقطعی از زندگی ایده فوق العاده‌ای است.

البته باید در نظر داشت که یادگیری زبان جدید به ویژه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از دشوارترین وظایفی است که بر عهده مغز نهاده می‌شود که در همین راستا اطلاع از فواید یادگیری زبان و همچنین انتخاب صحیح آموزشگاه زبان همراه با مربی زبان و انتخاب سبک یادگیری متناسب، می‌تواند بخش عظیمی از این سختی‌ها را جبران کند و انگیزه و یادگیری زبان را بسیار شیرین و جذاب نماید.

در همین راستا سعی شده تا مخاطبان عزیز را در این گزارش با انواع فواید یادگیری زبان در کنار معرفی انواع سبک یادگیری و انتخاب آموزشگاه مناسب که از این سبک‌ها پیروی می‌کنند یاری رسانیم، پس تا پایان گزارش با ما همراه باشید.  

انواع سبک یادگیری مکالمه زبان انگلیسی :

در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه زبانی موفق خواهد بود که یک نسخه آموزشی را برای همه نپیچید. زیرا سبک یادگیری افراد با هم متفاوت است. استفاده از چهار سبک یادگیری در آموزش زبان امری است که باعت جذابیت یادگیری و رفع سختی‌ها و موانع یادگیری برای فراگیران می‌شود. آموزش به روش دیداری که ۶۵ درصد از یادگیرندگان را در برمی‌گیرد و شامل آموزش به کمک تصاویر، عکس‌ها، رنگ‌ها، نقشه‌ها و رسانه‌های تصویری می‌باشد یکی از انواع این سبک‌ها است. سبک یادگیری شنیداری  که با کمک دیالوگ‌های طولانی ونمایشنامه‌ها و آموزش‌های شفاهی در کنار نوشتاری، آموزش به کمک کتاب‌های صوتی و گوش دادن صورت می‌پذیرد و همچنین  آموزش به سبک لمسی و حرکتی که آموزش در آنها با زبان بدن و عمل کردن، آموزش از طریق تعامل و گروه‌های کوچک دانش آموزی، نقش بازی کردن، درام و شبیه سازی و در مورد گروه‌های یادگیری و در سبک لمسی یادداشت برداری و نوشتن امر یادگیری را تثبیت می‌کند. قلم راز موفقیت در این سبک یادگیری است. اینگونه یادگیرنده‌ها با لمس و حرکت درس یاد می‌گیرند. اجرای همه این سبک‌ها در کنار هم می‌تواند یک کلاس زبان انگلیسی ایده‌ال و جذاب را برای فراگیر ایجاد کند.

در همین راستا باید ذکر نمود که یک آموزشگاه زبان موفق همچون آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر،  آموزش زبان انگلیسی از صفر را در کلاس زبان انگلیسی خود بر پایه این سبک‌های یادگیری بنا می‌گذارد و همین امر خارق العاده بودن و متمایز بودن این آموزشگاه را در امر آموزش زبان از سایر رقبا، نشان می‌دهد.

فواید یادگیری مکالمه زبان انگلیسی:

  • یادگیری زبان طبق تحقیقات علمی، مزیت‌ها و فواید شگفت انگیزی را با خود به همراه دارد. در واقع افراد دو زبانه به ویژگی‌ها و خصوصیاتی دست می‌یابند که در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌نماییم:
  • رشد مغزی افراد و توانایی بیشتر برای یادگیری با افزایش مدت زمان مطالعه زبان
  • حافظه بهتر و کارکرد سریعتر حافظه در مواجهه با یادآوری اتفاقات
  • بهبود مهارت‌های شنیداری با یادگیری برقراری تمایز بین انواع مختلف صداها
  • تقویت هوش کلامی و غیرکلامی و داشتن انعطاف پذیری ذهنی بیشتر
  • افزایش میزان توجه با کنترل بیشتر روی توجه و تمرکز و توانایی از بین بردن عوامل حواس پرتی و به دنبال آن بهبود عملکرد اجرایی یعنی تقویت قدرت مدیریت و برنامه ریزی
  • انجام کاهش قدرت ذهنی به صورت آهسته تر بر اثر کهولت ذهن، فارغ از جنسیت، نوع شغل و تجربه های مختلف
  • رشد سریع‌تر کودکان با افزایش مهارت‌های حافظه و سریعتر شدن تجزیه و تحلیل آنان بالا رفتن سطح علمی کودکان
  • افزایش فهم و درک و قواعد در زبان خود فرد به کمک یادگیری زبان دوم
  • مطالعه با کارآمدی بیشتر و توانایی خواندن مطالب و فهم بهتر از هنر و ادبیات کشورهای مختلف
  • افزایش فرصت‌های شغلی و تحصیلی و ارتباطی به دلیل توانایی بهتر افراد دو زبانه در برقراری ارتباط با انسان‌های سراسر دنیا و همچنین مسلط به تکنولوژی برای فرصت‌های شغلی بیشتر
  • قدرت سریع‌تر فکر کردن با یادگیری مکالمه زبان انگلیسی
  • لذت زیاد از افزایش پویایی ذهن برای گشت و گذار در کشورهای دیگر و سفرهای هیجان انگیزتر با رفع محدودیت دانش زبان
  • افزایش دایره واژگان عمومی
  • سریع‌تر یاد گرفتن زبان‌های دیگر با گذراندن سختی‌های یادگیری زبان دوم
  • ایده‌های تجارتی بهتر با به کار بستن راهکارهای موفقیت آمیز کشورهای دیگر و بین المللی کردن تجارت و کسب و کار
  • آسانی یادگیری انجام مهارت‌های پیچیده

افزایش قدرت تفکر انتزاعی با روبه رو شدن مداوم با روش‌های جدید برای فکر کردن و تحلیل دانسته‌ها و تغییر روش فکری به کمک ترکیب استعاره‌ها و عبارت‌ها در دو زبان مختلف

همانطور که گفته شد دانستن زبان انگلیسی کمک شایانی در درک دنیای اطراف به فراگیر می‌کند. از یافتن فرصت‌های شغلی بهتر گرفته تا درک عمیق و دقیق ادبیات انگلیسی، همه و همه نشان دهنده این است که با دانستن زبان جهان در دسترس‌تر خواهد بود.

موسسه زبان سفیر

امروزه داشتن اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های یک موسسه زبان، می‌تواند فراگیران مشتاق یادگیری  زبان انگلیسی را در انتخاب صحیح مسیر یادگیری زبان یاری نماید. ویژگی‌هایی که می‌تواند موسسه زبانی همچون موسسه زبان سفیر را از سایر رقبا متمایز ‌سازد. برخی از این ویژگی‌ها علاوه بر نوع اجرای سبک‌های یادگیری در کلاس زبان انگلیسی سفیر شامل موارد زیر نیز می‌شود:

 آموزش مکالمه زبان انگلیسی و فرانسه به‌صورت ترمیک، فشرده و فوق فشرده، برگزاری کلاس‌های تخصصی آمادگی آزمون IELTS و آزمون‌های آزمایشی استاندارد آیلتس، آزمون تافل، آزمون FCE و آزمون CAE، برگزاری کلاس‌های بحث آزاد جهت تقویت مکالمه زبان انگلیسی، امکان استفاده از محصولات آموزشی آنلاین از جمله آزمون، پازل، و ویدئوهای آموزشی به‌صورت رایگان، امکان استخدام فارغ التحصیلان مقطع پیشرفته جهت تدریس، امکان تعیین سطح آنلاین، ثبت نام و پرداخت شهریه online در کلیه واحدها، گستردگی جغرافیایی واحدهای آموزشی متعدد در نقاط مختلف ایران و ...

موسسه زبان سفیر اکنون با ۱۰۲ شعبه در تهران و شهرستان‌ها به کمک اساتید مجرب یکی از موسسات پیشرو در زمینه آموزش زبان در کشور است.

جهت ارتباط و دریافت اطلاعات بیشتر از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید.    

اینستاگرام سفیر : safirlanguageacademy 

مرکز تماس سفیر : ۸۴۳۴۶-۰۲۱

م. خ

منبع: موسسه زبان سفیر | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha