کارگاه تولید آب‌میوه غیربهداشتی در پاکدشت پلمب شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با هوشیاری عوامل انتظامی، یک کارگاه غیرمجاز تولید آب‌میوه غیربهداشتی در پاکدشت کشف و پلمب شد.

سرهنگ رضا علی بخشی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی دریافت اخبار گسترده‌ای مبنی بر پخش آب میوه غیربهداشتی و تقلبی در سطح شهرستان ، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های اجرایی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.

وی افزود: طی بازرسی‌ها و نظارت‌های صورت گرفته از مناطق مختلف شهرستان، یک کارگاه تولید آب‌میوه‌های تقلبی توسط کلانتری ۱۳ شهرستان پاکدشت مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس از حصول اطمینان از فعالیت غیرقانونی صورت گرفته، کارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی به این محل اعزام و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند. 
 


این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از ورود به کارگاه و بررسی‌های تکمیلی، حدود ۳ هزار لیتر آب‌میوه تقلبی و ۵ هزار کیلوگرم میوه آماده بهره‌برداری در این کارگاه کشف و توقیف شد.

سرهنگ بخشی با بیان این‌که مالک این کارگاه تاکنون هیچ‌گونه مجوز بهداشتی تولید و عرضه مواد غذایی ارائه نداده افزود: در این کارگاه میوه‌هایی چون آلبالو، زرشک و زغال اخته به صورت غیر بهداشتی فراوری شده و به آب میوه‌هایی  فاقد مشخصات تاریخ تولید و انقضا و بدون نام تبدیل و توزیع می‌شد.

وی ارزش اقلام توقیف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی پاکدشت اظهار کرد: پرونده متهم پس از تکمیل به منظور سیرمراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

پاکدشت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha