۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 84737253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگاه غیرمجاز تولید آب میوه تقلبی در شهر قدس پلمب شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 84737253
کارگاه غیرمجاز تولید آب میوه تقلبی در شهر قدس پلمب شد

شهرقدس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قدس از پلمب کارگاه غیرمجاز تولید آب میوه تقلبی خبرداد و گفت: فردی که در یک منزل مسکونی آب‌میوه تقلبی تولید می‌کرد؛ توسط ماموران شناسایی و کارگاه وی پلمب شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فرماندهی انتظامی شهرقدس، سرهنگ شاهپور فلاحی افزود: درپی دریافت خبری مبنی بر دایر شدن یک کارگاه تولید آب میوه تقلبی در یک منزل مسکونی، ماموران نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قدس پس از هماهنگی قضایی به موقعیت اعزام و بازرسی از این محل را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در بازرسی از این محل مقدار قابل توجه مواد شیمیایی که در تولید انواع آب میوه‌های تقلبی استفاده می‌شد کشف کردند.

فلاحی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل هشت هزار و ۷۰ لیتر آب میوه تقلبی با طعم‌های آلبالو، پرتغال، زرشک و انار در قوطی‌های نیم و یک و نیم لیتری بسته‌بندی شده و آماده توزیع در بازار بود؛ یک نفر در این مورد توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان دستگیر شد.

ساخت‌ و ساز غیرمجاز افسار گسیخته در شهرقدس باید متوقف شود

سعید شهلی شهردار قدس گفت: با توجه به بافت متراکم شهر نمی‌توان اجازه داد ساخت‌ و ساز افسار گسیخته در شهر اتفاق افتد و به همین منظور کمیته مبارزه با ساخت‌ و ساز غیرمجاز با نظارت فرمانداری و نماینده دادستان و حضور دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کمیته برای نخستین بار در شهرقدس تشکیل‌ شده است؛ در روزهای اخیر برخورد جدی با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز صورت گرفته و چندین مورد نیز قلع‌ و قمع صورت گرفته است.

شهلی با بیان اینکه این طرح ادامه خواهد داشت و از مردم درخواست می‌شود برای ساخت و ساز نسبت به دریافت مجوز قانونی اقدام کنند، یادآور شد: حدود ۱۵ درصد از مساحت بافت فرسوده شهری با جمعیتی حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهر که در این مناطق زندگی می‌کنند نشان از تراکم بالای جمعیتی در بافت‌های فرسوده دارد و رسیدگی به این امر نیازمند بلوک‌بندی جدید همراه با تأمین سرانه‌ها و تامین مسکن ارزان قیمت است.

شهر قدس یکی از شهرهای قدیمی استان تهران با جمعیتی نزدیک به ٣١٠ هزار نفر و مساحت ٢ هزار و ٧٠٠ هکتار با قرار گرفتن این شهر در بزرگراه فتح (کیلومتر ۲۰) و موقعیت خوب جغرافیایی در چند سال اخیر میزبان مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است؛ این شهر دارای معادن، مزارع، باغ‌ها، مجتمع‌های صنعتی و قهرمانان ورزشی متعدد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha