نوجوان مهابادی دیپلم افتخار جشنواره "فیروزه" آذربایجان‌غربی را کسب کرد

مهاباد- ایرنا- مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: "آنیتا بال نور" عضو مرکز شماره یک کانون این شهرستان دیپلم افتخار جشنواره محصولات فرهنگی هنری جشنواره فیروزه آذربایجان‌غربی را کسب کرد.

افسانه بازیار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانش آموز ۱۱ ساله مهابادی در جشنواره محصولات فرهنگی هنری آذربایجان‌غربی موفق به کسب دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی شد.

وی ادامه داد: "آنیتا بال نور" عضو خوش ذوق، فعال و با استعداد مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد با طراحی و ساخت "سررسید ننه نقلی" در رقابت با تولیدکنندگان محصولات فرهنگی هنری آذربایجان‌غربی توانست خوش بدرخشد. 

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اظهار داشت: اثر هنرمندانه و ظریف این عضو کانون که برپایه حس لطیف و عشق وی به مادربزرگش طراحی شده، در بخش ملی و در کنار طراحان حرفه ای نیز داوری خواهد شد.

بازیار اضافه کرد: جشنواره محصولات فرهنگی به منظور ترویج و اشاعه استفاده از المان‌های ایرانی و اسلامی در تولید کالاها و محصولات فرهنگی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جشنواره، ۵۱ تولیدکننده، ۸۱ اثر برتر خود را به جشنواره ارسال کرده بودند و در مجموع  ١١٤ اثر در ۲ بخش اسباب بازی و هدایای فرهنگی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ارسال شد.

کانون شماره یک پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از سال ۱۳۵۴ در بوستان «سیدقطب» تاسیس شده و ۳۱۰ عضو فعال دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha