۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۱۵
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84260841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۰ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر دزفول نام‌نویسی کردند

دزفول-ایرنا- فرماندار دزفول گفت: ۳۰ نفر در فرآیند ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر نام‌نویسی کردند.

علی فرهمندپور روز جمعه  ر گفت وگو با خبرنگاران افزود: داوطلبان ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها  ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند و به صورت غیرحضوری نام‌نویسی کنند.

وی افزود:  پس از گذشت ۲ روز از زمان نام نویسی، ۳۰  نفر بصورت حضوری و غیرحضوری در فرآیند ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان ثبت نام کردند.

فرماندار دزفول گفت:  طبق تجربه سنوات گذشته انتخابات، تعداد زیادی از داوطلبان فرآیند ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام موکول می‌کنند و این امر برای کسانی که قصد ثبت نام حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و ستادهای انتخابات فرمانداری‌ها را دارند منجر به ازدحام جمعیت می شود که علاوه بر اتلاف وقت داوطلبان، در شرایط بیماری کرونا ریسک ابتلا به بیماری را نیز افزایش می‌دهد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در دزفول و سرعت انتشار ویروس انگلیسی، توصیه می‌شود داوطلبان بصورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان از طریق نسخه موبایلی به نشانی http://entekhabat.moi.ir و یا نسخه کامپیوتری می‌توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند تا پس از پایان مراحل پیامک تایید نهایی ثبت نام را سامانه جامع انتخابات دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر از  ۲۰ اسفند، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات رییس جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha