حوادث چهارشنبه آخر سال در همدان یک کشته و ۳۲ مصدوم برجا گذاشت

همدان- ایرنا- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: حوادث مرتبط با چهارشنبه اخر سال(در روزهای اخیر) یک کشته و ۳۲ مصدوم داشته است.

"حبیب معصومی" بامداد چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: انفجار موادمحترقه دست ساز از ابتدای ماه جاری(اسفند)  در این استان ۱۰ مجروح و یک کشته داشته، ضمن اینکه امشب نیز در حوادث چهارشنبه سوری(تاکنون) ۲۲ نفر مجروح شده اند.

وی اظهار داشت: هشت نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که پنج نفر در همدان، یک نفر در ملایر، یک نفر در نهاوند و یک نفر نیز در کبودراهنگ بودند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: همچنین ۱۴نفر دیگر توسط اعضای خانواده یا همراهان به بیمارستان منتقل شدند که شامل پنج مصدوم در بیمارستان آیت الله بهاری شهرستان بهار، پنح مصدوم در بیمارستان بعثت و چهار نفر نیز در بیمارستان سینا شهر همدان است.

معصومی ادامه داد: بیشتر مصدومان در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال هستند و بیشترین آسیب نیز به ناحیه چشم، سوختگی و قطعی عضو بوده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: برخی از خانواده ها هنگام مواجهه با سوختگی از خمیردندان و یا  سیب زمینی برای درمان و یا تسکین درد ناحیه آسیب دیده استفاده می کنند که این کار غیر علمی و کاملا مضر است.

حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته در استان همدان نیز  ۱۰۹ مصدوم بر جا گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha