۱۷۰۰ فرصت شغلی برای جامعه ایثارگری خراسان رضوی فراهم شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طی سه سال اخیر هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای فرزندان شاهد و ایثارگر در این استان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام حسین معصومی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شغل از طریق رایزنی با کارخانجات، تولیدکنندگان و استخدام های دولتی ایجاد شده است.

وی شمار فرزندان شاهد و ایثارگر خراسانی فاقد شغل را ۱۲ هزار نفر اعلام و بیان کرد: ظرف سه سال اخیر سه دور سفر به شهرستانهای استان برای پیگیری مسایلی همچون اشتغال، مسکن و دیگر موضوعات انجام شده و به همین منظور سفرهای دور سوم مدیران بنیاد شهید به شهرستانهای خراسان رضوی نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: امسال تفاهمنامه‌ای میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان رضوی با هدف ایجاد سه هزار فرصت شغلی برای ایثارگران استان منعقد شد که هنوز اجرایی نشده اما نشستهای هماهنگی و پیگیری برای اجرای آن در جریان است. 

وی گفت: ۳۱۴ هزار نفر هم‌اینک در خراسان رضوی زیرپوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.  

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس تاکنون ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۸۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی ایران تقدیم کرده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha