۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84268430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز در جوانرود برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جانباز روز چهارشنبه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و ابالفضل العباس(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سرسرای کتابخانه محمد رسول الله شهرستان جوانرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این مراسم با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: پاسداران حافظان و فدائیان ملت هستند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

سرهنگ «بهرام میرزایی» با بیان اینکه همه ما قدردان پاسداران و جانبازان هستیم، افزود: ما امروز به خودمان می بالیم که به عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستیم.

فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول (ص) نیز با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: نامگذاری این روز به نام روز پاسدار به معنای این است که پاسداران راه و روش آن امام آزادگان را در پیش گرفته‌اند.

سردار «علی‌احمد فیض‌الهی» از پاسداران امروز به عنوان وارثان حقیقی میراث امام حسین (ع) نام برد که در اوج فداکاری و ایثار در راه احیای اسلام عزیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی با بیان اینکه همه ما باید قدردان خانواده شهدا و جانبازان باشیم، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم و هر آنچه که داریم مرهون از خودگذشتگی‌های خانواده‌های این عزیزان است.

سردار فیض‌الهی خاطرنشان کرد: پاسداران نام نیک دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان را در تاریخ بشریت به همراه دارند آنها مدافع حقیقت و مدافع ارزش‌ها و مظلومان و مخالف با استکبار و ستم هستند.

وی یادآور شد: در طول تاریخ تلاش شد که اندیشه امام حسین (ع ) به فراموشی سپرده شود اما این اندیشه نه تنها به فراموشی سپرده نشد بلکه در طول تاریخ از شکوه و تبلور و عظمتی برخوردار شد.

در پایان از تعدادی از جانبازان شهرستان جوانرود با هدایا لوح تقدیر تجلیل شد.

اجراهای برنامه های فرهنگی و مولودی خوانی از دیگربرنامه‌های این مراسم بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha