۳۴ جانباز قطع نخاعی یزد تجلیل شدند

یزد- ایرنا_ در آیینی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد ۳۴ نفر از جانبازان قطع نخاعی استان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، این آیین معنوی با حضور جمعی از مسوولان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آسایشگاه توانبخشی ثامن‌الائمه یزد برگزار شد .

در این مراسم ابتدا چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری شامل مولودی خوانی، شعرخوانی، تواشیح و خاطره‌گویی توسط جانبازان و هنرمندان اجرا شد .   

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با تبریک میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز گفت: تکریم جانبازان، تجلیل مقاومت و ایمان در راه خداست .

آیت‌الله محمدرضا ناصری در این آیین افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم و تثبت آن مدیون و مرهون ایستادگی و جانفشانی جانبازان و ایثارگران است .

وی اظهار کرد: باید جانبازان و آزادگان با ذکر خاطرات خود از دوران هشت سال دفاع مقدس، روح مقاومت و بصیرت را در جامعه و بین جوانان منتقل کنند.

همچنین حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید یزد در گزارشی به اهمیت تبیین خاطرات ایثارگران و جانبازان در جامعه با کمک رسانه‌های گروهی اشاره کرد .

استان یزد ۹ هزار جانباز دارد و چهار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha