امام‌جمعه یزد: جانبازان، الگوی استقامت برای نسل جوان هستند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جانبازان سرفراز الگوی بی‌نظیر صبر و استقامت در جامعه و در برابر مشکلات هستند و باید این فرهنگ منتقل شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری پنجشنبه‌شب به مناسبت روز جانباز در دیدار با تعدادی از جانبازان یزد با تبریک این روز و قدردانی از فداکاری آنها در راه دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: عزت و اقتدار کشور مدیون جانفشانی شهیدان و استقامت جانبازان و خانواده ایثارگران است .

وی با بیان اینکه همواره به الگوگیری از جانبازان در جامعه برای غلبه بر مشکلات نیاز است ادامه داد: باید نقش جانبازان و ایثارگران و رشادت‌های آنها توسط رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای مردم به خصوص برای دانش‌آموزان تبیین و بنحو مناسب منتقل شود.

امام‌جمعه یزد به اهمیت توجه به جانبازان و ایثارگران در جامعه به عنوان یک وظیفه مهم توسط مردم و مسوولان اشاره کرد و یادآور شد: رسیدگی به نیازها و برطرف‌ کردن مطالبات و مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان یک رسالت ملی و دینی و همه در قبال آن مسوول هستند.

ناصری بیان کرد: باید مردم و جوانان بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و ارزش‌های انقلابی در جامعه آشنا شوند که این فرهنگ است که ملت و کشور ما را در برابر دشمنان پیروز می‌کند و هرچه تاکنون موجب موفقیت شده به برکت شهدا و فرهنگ ایثار است .

در این دیدارها تعدادی از جانبازان و خانواده‌ها به طرح دیدگاه‌ها و بیان خاطرات و مطالبات خود پرداختند.    

 استان یزد ۹ هزار جانباز دارد و چهار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha