۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84282007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث بیش از چهار هزار مترمربع فضای سبز در سنندج آغاز شد

سنندج - ایرنا - مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای ساماندهی بلوار نظام مهندسی، در فاز نخست، عملیات احداث چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز در حاشیه این بلوار آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فواد کریمی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته و در راستای ساماندهی بلوارهای سطح منطقه سه عملیات ساماندهی و احداث فضای سبز در بلوار ساحلی و بلوار انتظام انجام شد.

وی به تلاش برای افزایش فضای سبز در منطقه مورد نظر اشاره و اضافه کرد: بلوار نظام مهندسی هم یکی دیگر از بلوارهای سطح منطقه است که عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج با اشاره به آغاز عملیات احداث چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی، یادآور شد: طول این بلوار یک کیلومتر و عرض آن ۳۶ متر است.

کریمی اظهار داشت: در راستای احداث فضای سبز در بلوار نظام مهندسی تاکنون عملیاتی نظیر جدول گذاری، خاکریزی، نصب روشنایی، نصب ست بازی و عملیات هدایت آبهای سطحی این بلوار انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بلوار نظام مهندسی در چندین فاز اجرا خواهد شد، ابراز امیدواری کرد، با احداث فضای سبز به ویژه در حاشیه بلوارها و توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha