۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83342214
T T
۰ نفر

عملیات احداث پیاده رو بلوار معلم سنندج

۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۳
کد خبر: 83342214
عملیات احداث پیاده رو بلوار معلم سنندج

سنندج - ایرنا - مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: عملیات سنگفرش، جدول گذاری و آسفالت پیاده رو بلوار معلم به منظور ایمنی بیشتر در تردد شهروندان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سنندج، آرش رخزادی روز پنجشنبه اظهار داشت: تسهیل در تردد عابرین پیاده، کاهش تصادفات و ایمنی بیشتر در تردد شهروندان از مهم‌ترین دغدغه و اولویت برنامه‌های شهرداری مناطق در سطح شهر سنندج است.
وی با بیان اینکه برخی از معابر سطح شهر فاقد پیاده رو است و همین امر باعث بروز حوادث برای شهروندان شده است، افزود: یکی از معابر واقع در سطح منطقه که فاقد پیاده رو بود بلوار معلم به عنوان یکی از بلوارهای اصلی سطح شهر است.
رخزادی با اشاره به آغاز عملیات احداث پیاده رو و سنگفرش این بلوار واقع در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از معبر ورودی این بلوار پس از احداث پیاده رو سنگفرش و جدول گذاری شد.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج یادآور شد: در راستای رفاه حال شهروندان در پارک معلم نیز ۶ سکو برای استفاده شهروندان و مسافران احداث شد.
وی عملیات روکش آسفالت و بهسازی یکی از خیابان‌های حاجی آباد مقابل مدرسه تیزهوشان را از دیگر فعالیت‌های عمرانی سطح منطقه اعلام کرد و گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از این خیابان با ۳۵۰ تن آسفالت، بهسازی شده است.
رخزادی تاکید کرد: سال گذشته و در راستای توسعه سرانه فضای سبز بیش از پنج هزار متر مربع فضای سبز در محله حاجی آباد شهر سنندج ایجاد شد.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.
۷۳۴۸/‌۹۱۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha