۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84284825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کولبری زنان دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه است

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بنا به گزارش‌های موجود و تاکید فرماندار مریوان، وجود ۱۵۰ زن کولبر صحت ندارد و ساخته و پرداخته رسانه‌های بیگانه است.

به گزارش ایرنا، محمدابراهیم زارعی روز دوشنبه در جلسه ساماندهی وضعیت معیشت زنان مرزنشین اظهار داشت: نبود مهارت و آموزش های کاربردی تاثیر زیادی در عدم اشتغال و کارآفرینی ایجاد کرده و نقص بزرگی در بازار کار استان به شمار می‌رود.

وی افزود: آموزش ها و مهارت هایی که به افراد ارایه می شود باید کاربردی و تضمین کننده اشتغال پایدار باشد که نبود آن دردسرهای ویژه خود را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: اگر اشتغال و یا یک کار تولیدی در مناطق مرزی و روستایی ایجاد می‌شود باید در ادامه به فکر بازاریابی و فروش آن نیز بود.

زارعی با بیان اینکه در هر صورت موظف به رسیدگی به وضعیت خانواده های نیازمند و خصوصا زنان سرپرست خانوار در مناطق مرزی که درآمدی ندارند هستیم، گفت: طی ۲ هفته آینده نهادهای حمایتی و دستگاه‌هایی که در این خصوص مسوولیت دارند باید یک طرح کامل و جامع جهت ساماندهی معیشت زنانی که در مناطق مرزی زندگی می کنند ارایه و نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه منکر وضعیت سخت معیشتی مردم و خصوصا برخی ساکنان مناطق مرزی نیستیم افزود: با وجود همه این مشکلات دولت هم گامهای بسیار مهمی در جهت بهبود معیشت ورفاه محرومین برداشته که از آن جمله می توان به تحویل هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی محرومین در سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان کردستان اشاره کرد.

زارعی اضافه کرد: در ۲ سفر معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به کردستان، اعتبارات قابل توجهی به استان اختصاص یافت که برخی رسانه های استان به شیوه های بد و نادرست، دستاوردهای آن را تخریب کردند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یکهزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha