روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ در خراسان شمالی توزیع می‌شود 

بجنورد- ایرنا- سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود که ۲۰ تن بیشتر از نیاز مصرفی این خطه است. 

مهرداد داودزاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیاز روزانه استان به گوشت مرغ ۴۰ تن  است اما برای تامین مایحتاج مردم قرار است بیش از نیاز  در بازار استان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: گوشت مرغ کشتار روز با قیمت تنظیم بازار و با نرخ ۲۴۹ هزار ریال در هر کیلوگرم عرضه می شود.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: بازار گوشت مرغ از روزهای اخیر در استان آرام گرفته است و دیگر شاهد صف نیستیم.

کالای اساسی در خراسان شمالی تامین شده است

داودزاده در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه نگرانی در تامین کالای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان وجود ندارد افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک در استان تامین شده و توزیع می شود. 

وی درباره توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در استان گفت: ۴۰۰ تن برنج هندی برای توزیع در بازار استان تامین شده است که این محصول با قیمت مصوب یک میلیون و ۸۳۰ هزار ریال به ازای هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

داودزاده اظهار داشت: ۳۵۰ تن شکر سهم مصرف خانوار هم با قیمت مصوب ۸۷ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم در استان توزیع می شود. 

وی گفت: ۳۰۰ تن روغن خوراکی سهم مصرف صنف و صنعت استان و ۸۰۰ تن روغن خوراکی سهم مصرف خانوار استان تامین شده است که در شهرستان های مختلف توزیع می شود.

وی افزود: ۳۰۰ تن هم خرما برای توزیع در بازار  استان در ماه مبارک رمضان تامین شده است که با قیمت مصوب ۲۷۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه خواهد شد. 

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: خوشبختانه مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد. 

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha