۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84754625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه مرغ در خراسان شمالی حدود ۱۷ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب است

بجنورد-ایرنا- گزارش‌های میدانی خبرنگاران ایرنا از بازار عرضه گوشت مرغ در خراسان شمالی حاکیست که قیمت هر کیلوگرم این ماده پروتئینی در خرده فروشی های استان هم اکنون حدود ۱۷ هزاز تومان کمتر از نرخ مصوب است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در خرده فروشی‌های خراسان شمالی هم اکنون کمتر از ۴۳ هزار تومان است که این قیمت همچنان به دلیل عرضه زیاد مرغ در حال کاهش است.

قیمت هر کیلوگرم  گوشت مرغ مصوب ستاد تنظیم بازار ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

یکی از مرغ فروشان میدان کارگر بجنورد گفت: هم اینک هر کیلوگرم گوشت مرغ حتی کمتر از قیمت ۴۳ هزار تومان به دست فروشنده می رسد.

علی کریمی افزود: قیمت مرغ در کشتارگاه ها ۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان و در واحد صنفی نیز ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه هم اینک گوشت مرغ خریدار چندانی ندارد اظهار داشت: با وجود اینکه امروز نسبت به روزهای گذشته میزان کمتری مرغ خریده ام اما به نظر می رسد این میزان هم فروخته نشود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد خراسان شمالی با توجه به کاهش تقاضا برای خرید مرغ٬ قیمت این کالا از حدود ۵۵ هزار تومان در استان امروز به ۴۳ هزار تومان رسید.

مهرداد داودزاده  افزود: با توجه به شرایط جدید بازار عرضه و تقاضا قیمت را مشخص می کند و احتمالاً قیمت مرغ از این میزان کمتر شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود باره توزیع گوشت مرغ کشتار روز در استان گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد و این محصول هم با قیمت پایین تر از نرخ مصوب در استان توزیع می‌شود. 

۱۰۲ واحد فعال مرغ داری در استان وجود دارد که ظرفیت جوجه ریزی این واحد ها در هر دوره دو میلیون و ۸۳۴ هزار قطعه است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha