۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84302832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ هزار جلد درسنامه بین دانش‌آموزان مناطق محروم کردستان توزیع شد

سنندج- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۱۶ هزار جلد درسنامه دوره ابتدایی به صورت رایگان در بین دانش‌آموزان لازم التوجه و مناطق محروم استان توزیع شد.

صدیقه عبداللهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای برقراری عدالت آموزشی و به منظور کیفیت بخشی به آموزش و پیشگیری از افت تحصیلی و فقر یادگیری دانش‌آموزان، درسنامه‌های ۶ پایه دوره ابتدایی توسط استان تدوین، طراحی، چاپ و به صورت رایگان در بین دانش آموزان لازم التوجه مناطق محروم استان توزیع شد.

 وی افزود: منظور از دانش آموزان لازم التوجه، دانش‌آموزانی هستند که  کمترین بهره را از آموزش مستمر و مطلوب حضوری یا مجازی برده‌اند و یا عملکردشان در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت اول «نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول» بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: معلمان و مدیران مدارس با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت مستمر، زمینه بهره‌مندی دانش‌آموزان از این درسنامه‌ها و فیلم‌های آموزشی تولیدی را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارائه بازخوردهای مناسب و ارتباط مستمر و مؤثر با دانش آموزان، زمینه ارتقای کیفیت آموزش و پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، با استفاده بهینه از محتواهای تولیدی، بیش از پیش فراهم شود.

عبداللهی یادآور شد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از طریق معاونت آموزش ابتدایی استان ، درسنامه‌های دروس شش پایه دوره ابتدایی به صورت فصلی (چاپی و الکترونیکی ) تهیه و در اختیار دانش آموزان دوره ابتدایی با اولویت دانش آموزان لازم التوجه و مناطق محروم قرار گرفته است و فایل های الکترونیکی نیز از طریق فضای مجازی و کانال های شاد بارگذاری و منتشر شده است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که بیش از ۱۶۰ هزار نفر از این تعداد دانش‌آموزان دوره ابتدایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha