۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84310431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای شرکتی شهرداری همدان تعیین تکلیف می‌شوند

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84310431
نیروهای شرکتی شهرداری همدان تعیین تکلیف می‌شوند

همدان- ایرنا- شهردار همدان گفت: در تلاش برای تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی فعال در بخش‌های مختلف شهرداری هستیم.

عباس صوفی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تناسب‌سازی نحوه برخورداری تمامی نیروهای شرکتی از مزایای کارمندی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است و اکنون با جدیت این وضعیت در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: تاکنون اقدام‌های موثری را انجام داده‌ایم و امیدوارم هرچه زودتر با حمایت مجموعه شورا و شهرداری به نتیجه برسد.

شهردار همدان افزود: مراحل نهایی معرفی و بررسی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خانواده بزرگ شهرداری در حال جمع‌بندی و مراحل اداری و قانونی آن در حال سپری شدن است.

صوفی توجه به سرمایه انسانی را ضرورت مهم و بی‌بدیل برشمرد و یادآور شد: ارتقای کیفی منابع انسانی به بهبود روش‌های مدیریتی منجر می‌شود از این رو در توسعه کیفی گام‌های جدی برداشته می‌شود.

وی جوان‌سازی بدنه مدیریتی شهرداری را یکی از افتخارهای دوره مدیریتی خود دانست و خاطرنشان کرد: براساس تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به جوانان و جوان‌گرایی در واگذاری مسوولیت‌های اداری، در این دوره بدنه مدیریتی شهری را ۱۰ سال جوانتر کردیم.

شهردار همدان با اشاره به استفاده از تجربه بازنشستگان گفت: هر چند بازنشستگی افراد در شهرداری مطابق معیارهای قانون بوده اما از تجربه آن‌ها در حوزه‌های مختلف کمک گرفته می‌شود.

شهرداری همدان بیش از پنج هزار نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف خدماتی و اجرایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha