۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۳۷
کد خبر: 84315192
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خودروی قاچاق میلیاردی در ایلام کشف شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۳۷
کد خبر: 84315192
 خودروی قاچاق میلیاردی در ایلام کشف شد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز شنبه اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا بخصوص کالاهای گمرکی و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری انتظامی شهرستان دهلران با حضور در محورهای مواصلاتی سپتون، یک دستگاه خودرو خارجی از نوع سوناتا را بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی یادآور شد: طی هماهنگی با مراجع قضایی و در بازرسی اولیه از خودرو مشخص شد که این خودرو فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی است.

 فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا راننده خودرو با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش ریالی این خودوری قاچاق توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه خودرو قاچاق توسط ماموران انتظامی به پارکینگ منتقل شد، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد.

دستگیری ۱۳ سارق در دهلران 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۱۳ سارق اماکن خصوصی، دولتی، محتویات خودرو و کشف ۱۷ فقره سرقت از آنان خبر داد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از انجام اقدامات علمی و پلیسی، سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات غافلگیرانه پلیسی، در ده روز گذشته سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ مکی گفت: در تحقیقات اولیه پلیس آگاهی، سارقان به ۱۷ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی، دولتی و محتویات خودرو اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در راستای مطالبه به حق مالباختگان، متهمان به همراه پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha