۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84315822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با هفته معلم

۲۰۰ معلم قزوینی تجلیل می‌شوند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبر: 84315822
 ۲۰۰ معلم قزوینی تجلیل می‌شوند

قزوین- ایرنا-مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم ۲۰۰ نفر از معلمان سرآمد منطقه‌ای و استانی قزوین تجلیل می‌شوند.

حسنعلی اصغری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند که در شرایط کرونایی نقش انکارناپذیری در تعلیم و تربیت جامعه ایفا می‌کنند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم امسال با رویکرد شناسایی معلمانی که در شرایط جدید زیست بوم آموزشی و تربیتی، با استفاده از امکانات موجود و صرف وقت و انرژی مضاعف در عرصه آموزش و پرورش دانش‌آموزان تلاش می‌کنند اجرا خواهد شد.

اصغری تصریح کرد: شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری از اسفند ماه سال ۹۹ آغاز شد و در نهایت سه هزار و ۷۰۰ نفر از معلمان قزوینی بعد از تکمیل فرم خودارزیابی با معرفی تیم شناسایی مدارس که شامل مدیران، معاونان و نماینده معلمان مدارس هستند توسط تیم داوری و بر اساس مستندات ارائه شده در هر مرحله معلمان سرآمد شناسایی و معرفی شدند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷ هزار و ۳۰۰ فرهنگی در سطح استان قزوین اضافه کرد: در شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی ۳۵ نفر از معلمان در سطح استان انتخاب شدند که از این تعداد ۹ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه امسال برنامه‌های "سپاس معلم" با رویکرد مجازی و از طریق شبکه شاد با حضور شخصیت‌ها و مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ایام هفته معلم و با برگزاری برنامه‌های مختلف از ۲۰۰ معلم سرآمد منطقه‌ای و استانی تجلیل خواهد شد.

اصغری یادآور شد: درحال حاضر پویش دانش‌آموزی سپاس معلم به منظور قدردانی از معلمان در فضای مجازی در سطح استان راه‌اندازی شده است و برنامه‌های سپاس معلم در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز با حضور مسوولان و معلمان برگزیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری انجام و از زحمات فرهنگیان تلاشگر تقدیر می‌شود.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نام‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha