برنامه‌های روز قدس در فضای مجازی چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی،راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان برگزار نمی‌شود و برنامه‌های بصیرت‌افزایی ویژه این روز در فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

موسی انصاری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برنامه‌های روز جهانی قدس با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود اما در۲حوزه میدانی و محیطی و رسانه نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اگر چه امسال راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود اما در محل‌هایی که در سال‌های قبل راهپیمایی برگزار می‌شد، با پرچم برافراشته قدس فضاسازی می‌شود و از این طریق ضمن یادآوری راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان می‌دهیم.

انصاری  ادامه داد: همچنین در یکی از میادین شهر شهرکرد با برافراشتن پرچم قدس شریف و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی با شعار "از میدان قدس شهرکرد تا قدس شریف" روز جهانی قدس گرامی‌داشته می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری برنامه بصیرتی در مساجد استان بین۲نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: این برنامه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می‌شود.

انصاری در ادامه به اجرای برنامه‌های روز قدس در قالب فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی اشاره کرد و افزود: به اشتراک‌گذاری مطالب با هشتک «قدس شریف نزدیکیم»، مسابقه کتابخوانی و نقاشی، تولید و انتشار موشن‌گرافی، کلیپ، طرح و پوستر با موضوع قدس و انزجار از رژیم صهیونیستی، برگزاری جلسات تبیینی به صورت مجازی و روشنگری در خصوص خرابکاری‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌های استان برای بزرگداشت روز جهانی قدس دانست و گفت: برگزاری مسابقه پیامکی، حضور سخنرانان کشوری و اجرای برنامه‌های تبیینی در این قالب برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) با عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha