۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84322451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیدان: «هازارد» بابت خنده‌هایش در استمفوردبریج عذرخواهی کرده است

تهران- ایرنا- «زین الدین زیدان» در آستانه دیدار رئال مادرید برابر سویا در نشست خبری با اشاره به خنده‌های جنجالی «ادن هازارد» پس از حذف کهکشانی‌ها به دست چلسی از نیمه نهایی لیگ قهرمانان، گفت که مرد بلژیکی بابت این رفتار عذرخواهی کرده است.

به گزارش ایرنا، سرمربی رئال مادرید در این نشست از مکالمه‌ای که پس از اتفاق استمفورد بریج، با هازارد داشته پرده برداشت.

زیدان در این باره گفت: هازارد قبلا بابت اتفاقی که چند روز پیش افتاد، عذرخواهی کرده است. او قصد توهین به هیچ‌کس را نداشته و به این موضوع اذعان کرده است. او بازیکن رئال است و برای رئال می‌جنگد. هازارد می‌داند که وظیفه‌اش در زمین چیست و به آن عمل خواهد کرد. او با من، بازیکنان و باشگاه در مورد آن اتفاق صحبت کرده و حالا همه چیز تمام شده است.

رئال با قبول شکست دو بر صفر در دیدار برگشت برابر تیم سابق هازارد در استمفوردبریج، در مجموع با نتیجه سه بر یک از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماند.

سرمربی فرانسوی رئال در مورد آخرین وضعیت «سرخیو راموس» گفت: او در بازی چند روز پیش ۱۰۰درصد توانش را به کار گرفت. مهمترین موضوع این است که سرخیو هرچه زودتر بهبود یابد. مصدومان زیادی داشتیم. البته این موضوع مرا نگران می‌کند اما فعلا شرایط همین است. امیدوارم اوضاع در فصل آینده به روال معمول برگردد.

زیدان دیدار برابر سویا را نخستین فینال در زنجیره فینال‌های پیش رو خواند و تاکید کرد: ما چهار بازی و چهار فینال در پیش داریم. باید لیگ قهرمانان را فراموش و به فردا فکر کنیم. سویا تیمی جنجگو است. آنها از ابتدا تا اینجا نشان داده‌اند که تیم خوبی بوده و حتی برای جام می جنگند.

رئال مادرید هم‌اکنون با ۷۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جای گرفته و اتلتیکو با ۷۶ امتیاز در رتبه نخست جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha