۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84325742
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۴ کارگاه برخط در کانون پرورش فکری همدان برقرار است

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۳۶
کد خبر: 84325742
۳۴ کارگاه برخط در کانون پرورش فکری همدان برقرار است

همدان- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کارگاه‌های برخط فصل بهار کانون با ۳۴ رشته در سطح استان برگزار می شود.

«بهناز ضرابی زاده» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا کار پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در کانون استان همدان تعطیل نشده است، اظهار داشت: کانون پرورش فکری استان همدان با برگزاری کارگاه‌های بهاره به صورت مجازی در رشته‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری پذیرای ۲۷۹ نفر از کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: ثبت‌نام‌کنندگان در رشته‌های نقاشی، بازیگری، عکاسی، خوشنویسی، قصه‌گویی، آواشناسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، پویا نمایی، نجوم، پادکست، سفالگری، کاردستی، زیست و آزمایش‌های علمی، مهارت‌های حال‌خوش‌زندگی و نقاشی روی شیشه در هشت جلسه به صورت آنلاین از این کارگاه‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به آدرس اینترنتی سایت کانون به نشانی www.kpf.ir مراجعه کنند.

ضرابی زاده خاطرنشان کرد: مربیان کانون از نخستین روزهای اسفند ۹۸ و در ایام گسترش ویروس کرونا فعالیت‌های پویا و جذاب خود را به صورت مجازی آغاز کردند که این برنامهها همچنان ادامه دارد. 
وی یادآور شد: کارکنان کانون مصمم‌تر از قبل، در ایامی که خانواده‌ها دوران قرنطینه را سپری می‌کنند کودکان و نوجوانان را تنها نگذاشته و فعالیت‌های خود را در فضای مجازی به صورت برخط و ارتباط دو سویه برقرار کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به فعالیت‌های کانون در سه بخش پیک امید مجازی با اشتراک‌گذاری کلیپ و فیلم با موضوعات فرهنگی،هنری و ادبی برای بیش از ۷۰ درصد از دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول سطح استان در سامانه شاد، افزود:  فعالیت عمومی به صورت زنده با موضوع کتاب و کتابخوانی و ۸۲ کارگاه تخصصی برخط همراه با مهارت‌آموزی و دست‌ورزی هم‌چون نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، نوشتن خلاق، آوا شناسی، عکاسی، پویانمایی، مهارت های زندگی و پادکست در فضای مجازی، برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند استان اجرا می شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha