۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84327121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز عید فطر در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت: نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در تمام شهرهای استان به ویژه در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی در فضای باز اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز عید سعید فطر در تمامی استانها و به دنبال آن در تمام شهرهای استان نیز اقامه می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز عید سعید فطر در مناطق دارای وضعیت آبی و زرد کرونایی با رعایت تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در داخل مصلی ها برگزار می‌شود که در صورت نیاز به فضای باز نیز هدایت خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: به این مهم باید توجه داشت که نماز عید سعید فطر در مناطق با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی نیز با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز، اقامه خواهد شد و نظارتهای لازم نیز در این خصوص انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی انجام شده نماز عید فطر شهر زنجان در فضای باز محوطه اطراف مصلی به امامت حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان  و امام جمعه زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام مومنان در ماه مبارک رمضان امسال از شهروندان مومن و پرهیزگار، زنجانی خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراه داشتن مهر و سجاده شخصی در محل های تعیین شده برگزاری نماز عید سعید فطر حضور یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha