۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 84330761
T T
۲ نفر
منبع: با مشارکت سایت سان میوه | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

خرید از فروشگاه آنلاین عرضه‌کننده میوه وسبزی راهکاری در سلامتی جامعه

پاندمی کرونا باعث شد که رفت و آمدهای روزمره مردم به امری غیرعادی تبدیل شود و بازارها دیگر شلوغی و رونق گذشته را نداشته باشند. درچنین شرایطی خرید از یک فروشگاه آنلاین که میوه یا سبزی عرضه می‌کند به نفع همگان خواهد بود.

شاید در بین ایده‌های کسب و کارهای آنلاین موارد عجیب و غریب زیاد دیده باشید. از فروشگاه‌های لباس و کفش که ذاتا وسایلی هستند که برای خریدشان باید آنها را تن کنیم بگیرید تا فروشگاه‌های فروش حیوانات اهلی اما در این بین یک ایده کسب و کاری ناب هم به چشم می‌خورد که اگر برای اولین به گوشمان می‌خورد شاید به صاحب ایده‌اش می‌خندیدیم. تصور کنید کسی برای اولین بار به شما بگوید که از تره بار آنلاین اقدام به خرید میوه و صیفی جات مورد نیاز خودش کرده؛ واکنش شما چیست؟ پاندمی کرونا باعث شد که رفت و آمدهای روزمره مردم به امری غیرعادی تبدیل شود و بازارها دیگر شلوغی و رونق گذشته را نداشته باشند. در چنین شرایطی دیگر خرید از یک فروشگاه آنلاین که میوه یا سبزیجات عرضه می‌کند اصلا چیز عجیبی نیست. این حکایت بیزنس سان میوه است. امروز از دغدغه های یکی از مدیران جوان استارت آپ ها خواهیم شنید.

صرف برخورداری از یک بستر فروشگاهی آنلاین ضمانت کننده فروش نیست!

مدیر فروشگاه سان میوه محمدرضا ذوالعین می‌گوید: فضای فروش محصولات کشاورزان در تره بار با یک سایت اینترنتی بسیار متفاوت است. واقعا صرف برخورداری از امکان ایجاد یک بستر آنلاین برای فروش میوه برای موفقیت این ایده کافی نیست. حتی در شرایطی که پاندمی کرونا وحشت خرید حضوری یا حضور در بازار و تره بار را در دل مردم انداخته، گزینه خرید آنلاین هنوز یک آفر ویژه یا یک انتخاب جایگزین نیست. مشتریان مختلف، تصور و انتظار متفاوتی از کیفیت مطلوب میوه دارند. خرید معمولی خانوارها با خریدی که برای یک مهمانی تدارک می‌بینند فرق می‌کند. بسته‌بندی و زمان ارسال در گام بعدی آنها را در انجام این کار، لااقل برای بار اول مردد می‌کند.

در بستر آنلاین مردم توقع آفرهای خاص تر دارند!

ذوالعین ادامه میدهد: یکی از چالش های فانتزی بر سر راه فروشگاه های اینترنتی میوه و صیفی جات، این است که گروهی از مشتریان با ورود به فضای یک وب سایت نوعا احساس میکنند وارد یک هایپرمارکت لوکس شده اند. این گروه از قضا درجه اهمیت زیادی دارند اما تامین توقعات و احتیاجات آنها شاید در گام نخست چندان ساده نباشد. به طور مثال توقع دارند سکشن خاصی به فروش محصولات ارگانیک یا محصولات خاص مثل میوه های کمیاب استوایی اختصاص پیدا کرده باشد. و یا توقع دارند بسته بندی ها بسیار خاص و متفاوت تر از یک بسته بندی متوسط باشد. اگر چنین آپشن هایی در سایت شما نباشد، بعید است برای یک خرید میوه تازه عادی حاضر شوند برای اولین بار از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنند.

از مردم می‌خواهیم با نظراتشان ما را همراهی کنند

مدیر فروشگاه سان میوه در انتهای این مکالمه از مردم خوب تهران درخواست کرد که در صورت خرید از میوه فروشی آنلاین سان میوه، نظراتشان را با تیم پشتیبانی آنها درمیان بگذارند. سان میوه یکی از کسب و کارهایی بود که در جریان پاندمی کرونا مورد اعتماد مردم قرار گرفت و توانست به عنوان یک اسم شناخته شده خودش را جا بیندازد. اکنون فروشگاه سان میوه اپلیکشن ندارد اما اپ اسنپ باتوجه به مشتریان این فروشگاه قابلیت خرید از سان میوه را از طریق اپلیکیشن خودش فراهم کرده است. ذوالعین از مردم خواست تا با بیان نظرات و توقعاتشان بتوانند راه را برای توسعه سایر امکانات فروشگاهی و یا بهبود کیفیت خدمات یاری کنند.

سان میوه امکان ارسال فوری در شهر تهران را فعال کرده است

در انتهای خبر مدیر فروشگاه سان میوه به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی رساند که با تمدید محدودیت های کرونایی، این فروشگاه امکان ارسال فوری در تهران را فعال کرده تا با سرعت بیشتری بتوانند به نیازهای مردمی پاسخ دهند. آقای ذوالعین همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور با پوشش دهی حداکثری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بتوانند سرویس ارسال رایگان به تمام نقاط شهر تهران را هم فراهم کنند.

م. خ

۲ نفر
منبع: با مشارکت سایت سان میوه | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha