بیش‌از ۹ هزار کیلوگرم شیرخشک صنعتی در مسیر زاهدان_بم کشف شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ هزار و ۹۷۵ کیلوگرم شیر خشک صنعتی در ایست بازرسی زاهدان-بم کشف شد.

حیدر میرزایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در ایست و بازرسی زاهدان – بم در حین کنترل تردد خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون مقدار ۹ هزار و ۹۷۵ کیلوگرم شیرخشک صنعتی به ظن قاچاق کشف کردند.

وی گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی کالا توقیف و  پرونده  در شعبه  مورد رسیدگی و نهایتا با احراز تخلف، متهم به ضبط شیر خشک های کشف شده و پرداخت سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین افزود: ماموران قاچاق کالا بنا بر اخبار دریافتی در بازرسی از یک باربری دریکی از خیابان های اصلی شهر زاهدان مقدار ۹۴ هزار و ۷۰ عدد آمپول هیوسین قاچاق را کشف کردند.

وی بیان کرد: در همین خصوص متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی زاهدان معرفی شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: رییس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به مستندات موجود در پرونده و عدم ارائه مجوزهای قانونی اتهام قاچاق دارو را محرز دانست و  به استناد بند ب ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متخلف را علاوه بر ضبط داروهای کشف شده به میزان ۲ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha