مردم و مسوولان برای برگزاری انتخاباتی پرشور همکاری کنند

یزد- ایرنا- قائم‌ مقام رییس‌کل دادگستری یزد گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و گسترده در سال‌جاری باید همه مردم و مسوولان همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر شمس روز چهارشنبه در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب مهریز افزود: همه عوامل برگزاری انتخابات باید وظایف خود را طبق مقررات با دقت انجام دهند که عمل به آن موجب جلب مشارکت بیشتر همگان در این رخداد مهم است .

وی با بیان اینکه رعایت قانون و برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حماسی موجب اقتدار و عظمت نظام و انقلاب اسلامی است ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم در سطح استان برای برگزاری انتخابات طبق مقررات صورت گرفته و عمل به وظایف یک رسالت ملی و انقلابی است .

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز گفت: برگزاری انتخابات امسال با حضور مردم و رعایت مقررات توسط عوامل جزو برنامه اصلی است که تاکنون در منطقه صورت گرفته و شاهد خلق حماسه‌ای ماندگار در خدادماه امسال خواهیم بود.

محمد جواد برزگر منشادی افزود: رعایت دقیق مقررات توسط عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در امر انتخابات تاکنون در منطقه صورت گرفته و طبق روزشمار ابلاغی همه وظایف خود را انجام می‌دهند  و بدون شک باید همکاری‌ها بیش از گذشته ادامه یابد .

وی از تلاش‌ها و خدمات دادستان عمومی و انقلاب مهریز قدردانی کرد و گفت: برای تحقق اهداف نظام باید همه مردم و مسوولان در کنار هم وظایف خود را انجام دهند که این امر در منطقه وجود دارد و باید این روند با قوت همچنان ادامه داشته باشد. 

در این آیین با قدردانی از علی زارع به جای وی محمدسجاد اعتباری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مهریز معرفی شد. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha