سید «علی آقازاده» روز چهارشنبه در حاشیه نشست ملاقات عمومی با مردم در گفت و گو با ایرنا،بیان کرد: مدیر کارآمد و متعهد بخشی از امور روزانه خود را باید به ارتباط و ملاقات چهره به چهره با مردم اختصاص دهد و در تعامل بین بخشی با سایر ارکان تصمیمساز همه تلاش را برای گرهگشایی از مشکلات داشته باشد.
وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات مردم حال بدفهمی برخی قوانین و یا کندی و اهمال در امور است و باید در نشستهای ملاقات مردمی مدیران با حساسیت بالا مسایل و چالشهای طرح شده را واکاوی کنند و موضوعاتی که قابل حل و فصل است با اولویت رسیدگی کرده و مسایلی که منع قانونی دارد برای افراد توضیح دهند.
استاندار مرکزی ادامه داد: تسهیلگری و روان سازی امور از سوی مدیران باعث تقویت رابطه ملت - دولت و جلب اعتماد بیشتر مردم میشود که حاصل آن افزایش مسئولیت اجتماعی و همدلی در ارکان مختلف جامعه است.
در نشست ملاقات عمومی امروز (چهارشنبه) مشکلات ۱۰ نفر از شهروندان استان مرکزی به صورت مستقیم بررسی شد و مدیران اجرایی حاضر در این نشست با همفکری در خصوص موضوعات طرح شده دستورهای لازم را صادر کردند.
درخواست امکانات رفاهی روستای «وایمند» از توابع شهرستان تفرش، سرمایهگذاری در روستای «وشنگان» در منطقه جاسب شهرستان دلیجان، اصلاح سند مالکان اراضی ۹۹ هکتاری روستای «مبارکآباد» و رفع تداخلات نقشه و ادعای مالکیت سازمان مسکن و شهرسازی، رسیدگی به درخواست ساخت مسجد در شهرک پردیس اراک، اختصاص زمین برای ایجاد یک باشگاه ورزشی از سوی یک قهرمان رشته بدنسازی، اختلاف بین مالک یک مغازه در سرای نبی زاده بازار اراک با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تامین آب یک دامداری در روستای طرمزد از مهمترین موارد در نشست ملاقات مردمی استاندار مرکزی بود.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.
نظر شما