امام جمعه مشهد:شیب خدمت‌رسانی در شهر به سمت مناطق حاشیه‌ای است

مشهد- ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: شورای شهر پنجم شیب خدمت رسانی شهر را به سمت مناطق حاشیه‌ای عوض کرد و از کارنامه این شورا و شورای پیشین تشکر می‌کنم.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح بوستان اردیبهشت در حاشیه شهر مشهد افزود: کلانشهرهای کشور مشکلی بزرگ دارند و آن مشکل مدیریت شهری و شهرنشینی در تنظیم شیب شهر است.

وی اضافه کرد: مشهد نیز در گذشته این مشکل را داشت و شیب شهر به طرف نقطه مرفه شهر بود به عنوان نمونه در خیابان فلسطین گلدان‌های گران قیمت نصب کرده بودند، از شهردار وقت پرسیدم این گلدان‌ها چه قدر ارزش دارد؟ قیمتی را گفت که هرکدام هزینه آسفالت یک کوچه حاشیه شهر است.

امام جمعه مشهد گفت: همت را بر این گذاشتیم که مساله‌ای به نام حاشیه شهر نداشته باشیم‌ و این منطقه از متن شهر باید آبادتر شود.

و احداث یک پارک در ۱۸۰ روز یک کار جهادی است و ما این گونه مسوولان را می‌خواهیم.

 شهردار مشهد نیز در حاشیه این مراسم گفت احداث این بوستان به خواست مردم بود اطراف این زمین محصور بود و با توافق مدیران استان دیوار خراب و احداث بوستان آغاز شد.

محمدرضا کلایی افزود: این بوستان در بازه زمانی ۶ ماهه به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: رسیدگی به مناطق کم برخوردار از وظایف ماست تا شاخص های خدماتی شهرکهای شهیدان رجایی و باهنر ارتقاء یابد و دیگر به آن‌ها مناطق کم برخوردار اطلاق نشود.

معاون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: بوستان پنج هکتاری اردیبهشت در ادامه اتصال جاده طرق ساخته شد و با ایجاد دسترسی به خیابان شهید بسکابادی این منطقه از بن بست خارج شد. 

خلیل الله کاظمی افزود: این طرح با پیگیری های شهرداری و تعامل با آستان قدس رضوی محقق شد.

وی ادامه داد: در این بوستان زمین فوتبال، مسیر دوچرخه، زمین بازی کودکان و سالن مطالعه وجود دارد و برای احداث آن ۳۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha