۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84337808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه مهاباد: کاندیداها باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد با اشاره به نزدیک شدن انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با مشارکت حداکثری و حضور گسترده بار دیگر افکار پلید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد و انتخاب شدگان نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز سوم خرداد بیان کرد: فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، آیینه تمام نما از تاریخ دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت ملت ایران و رزمندگان اسلام است. 

وی با گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی  گفت: رزمندگان اسلام با صلاح ایمان توانستند شهرها و مرزهای اشغال شده را از دشمن باز پس گرفته و نیروهای دشمن را خوار و زمین گیر کنند.

امام جمعه مهاباد در ادامه به آتش بس بین نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: سرزمین فلسطین به فلسطینی ها تعلق دارد و دفاع از سرزمین، جان و مال و ناموس در دین اسلام بر هر مسلمانی واجب و مشروع است.

ماموستا امامی ضمن انتقاد از سکوت جوامع اسلامی در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی افزود: این موضوع باعث تشویق رژیم اشغالگر اسرائیلی به ادامه حملاتش به غزه و کشتار کودکان و شهروندان فلسطینی می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان باسراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha