ایستادگی غزه مقابل رژیم صهیونیستی، سیلی محکمی بر صورت استکبار است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: ایستادگی مردم غزه علیه ظلم و رژیم صهیونیستی، سیلی محکمی بر صورت استکبار و رژیم فاسد صهیونیست است.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حقوق مظلوم تقوای الهی است،افزود: امروز غزه شاهد موفقیت بزرگی در برابر صهیونیست شده و با ایستادگی در برابر ظلم و اتحاد با سایر کشورهای مسلمان، استکبار را مجبور به اعلام آتش بس کرده است.  
آیت الله عابدینی با بیان اینکه تنها گناه کشورهای مسلمان مانند غزه، فلسطین و لبنان اعتقادشان به خدا پرستی است، تصریح کرد: عقب نشینی رژیم استکبار در برابر جنگ با غزه نشان از ترس دشمن از اتحاد مسلمانان دارد که امیدواریم با عنایت خداوند متعال، آلودگی ها و فساد این رژیم رفتنی زودتر، پایان پذیرد.
امام جمعه شهر قزوین در ادامه صحبت های خود، اقدامات جنون آمیز صهیونیست را غیر قابل پذیرش دانست و بیان کرد: سوم اردیبهشت، روز آزادسازی خرمشهر متقارن به اعلام آتش بس رژیم فاسد اسرائیل به سرزمین غزه است.  
وی ادامه داد: گروه های مبارز مختلف از سراسر دنیا، بابت اعلام آتش بس اسرائیل از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر به جا آوردند که این موضوع نشان از جایگاه والای رهبری در دفاع از مظلوم دارد.  
آیت الله عابدینی در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، تصریح کرد: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، باید بازوان دین باشند و ایمان، تقوا  و عمل صالح در کارنامه اجتماعی آنها محسوس باشد.   
امام جمعه قزوین بیان کرد: از تمام مردم متدین قزوین می خواهم، بصیرت داشته باشند و در انتخابات پیش رو فریب فتنه گران را نخورند.
آیت الله عابدینی اظهار داشت: شورای نگهبان با قاطعیت و شجاعت روی مردمی که پای کار هستند حساب کند و افراد نالایق را از فیلتر صلاحیت ها عبور ندهند.
 وی با بیان اینکه کاندیدهای انقلابی و مومن به وحدت رسیده اند و کارزار انتخابات را برای انتخاب افراد اصلح راحت کرده اند، افزود: استان به افرادی متخصص و با بصیرت و در عین حال متدین نیاز دارد و به یاری خدا و با بصیرت مردم، افرادی وارد کرسی انتخابات خواهند شد که تنها هدفشان خدمت است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری نماز جمعه بعد از چندین ماه وقفه، گفت: از خدای متعال شاکریم که پس از مدت ها وقفه در برگزاری نماز جمعه، به دلیل فراگیری ویروس کرونا، فرصتی پیش آمد تا مجددا زیر رحمت نماز جمعه قرار گیریم.    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خداوند متعال همه امور مهم زندگانی بشر را بر اساس تقوا رقم زده است، اظهار داشت: در سوره حج به وفور به تقوا، اشاره و بارها تاکید شده است که انسان با پیشی گرفتن در تقوا، قرین رحمت و نور الهی می‌شود.  
وی با بیان اینکه تربیت فرزند صالح و همچنین فرزندآوری به نوبه خود تقوا است،افزود: بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب، کاهش جمعیت برای کشور یک تهدید و توطئه دشمن است که تا حدی موفق به عملی شدن آن شدند.
آیت الله عابدینی در انتهای خطبه های خود از مردم شریف و فهیم قزوین خواست تا در مصرف برق و آب صرفه جویی های لازم را داشته باشند و از اقدامات و تلاش های مرحومه لیلا امیری در نشر مباحث نماز جمعه و همچنین مبارزه با مفسدان هفت سنگان تقدیر و تشکر به جا آورد و برای روح آن بانوی قلم و قیام طلب مغفرت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha