۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85360683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشتر سازمان‌های حقوق بشری به رژیم صهیونیستی وابسته‌اند

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری قزوین با اشاره به دلیل سکوت سازمان‌های حقوق بشری و بین المللی در مقابل جنایت های صهیونیست ها، گفت: بیشتر نهادهای وابسته به این سازمان ها وابسته به بدنه این رژیم منحوص هستند و امیدی به واکنش آنها هم نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی شعبانی روز یکشنبه در همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با بیان این مطلب افزود: سازمان‌های بین المللی اکثرا از بدنه همین رژیم صهیونیستی هستند و چندان امیدی به این سازمان ها نیست، امید و ایمان ما به خداوند متعال است، کاری که انصار الله یمن انجام داد.

وی با اشاره به اینکه این سفاکان و خونخواران جهان (رژیم صهیونیستی) حتی ابتدایی ترین اصول را رعایت نمی‌کنند و هیچ عقلی نیز جنایت های آنان را نمی‌پذیرد، تاکید کرد: کارهای رژیم صهیونیستی پست‌ تر از مقام حیوانی است و درندگی صهیونیست ها نییز به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

به گفته این مسوول قضایی، برگزاری چنین نشست‌هایی کار ارزشمند و ماندگاری است و اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از آموزه‌های دینی، انقلاب، انبیا و اولیا الهی بهر مند است.

رییس کل دادگستری خاطرنشان کرد: ضربه مقاومت به رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قابل ترمیم نخواهد بود و هرگز این جنایتکاران به حال روز اولیه خود باز نخواهند گشت.

رییس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: هیچ ظلمی در دنیا پایدار نخواهد ماند، تمام چشم‌های جهانیان نظاره گر ظلم، کشتار و نسل کشی رژیم منحوس صهیونیستی است و از همین جهت همه باید حمایت‌های مادی و معنوی را به مردم مظلوم و دردکشیده غزه در دستور کار خود قرار دهیم.

قصد نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسل کشی است

محمد نویسنده، رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قزوین نیز در این همایش اظهار کرد: حملات کورکورانه اخیر رژیم صهیونیستی طی ۷۵ سال گذشته امروز بر هیچ ملت و کشوری پوشیده نبوده و در این میان زنان، کودکان، خبرنگاران و زیرساخت‌های متعددی مثل مساجد، بیمارستان‌ها و سازمان‌های بین المللی و اماکن مسکونی آماج هدف حملات این رژیم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی متاسفانه حتی اجازه ورود کمک‌های اولیه و امدادی را به مصدومان و حادثه دیدگان جنگ غزه نمی‌دهد که به همین جهت صهیونیست ها مرتکب جنایات جنگی و بین المللی شناخته می شوند.

نویسنده تصریح کرد: دولت‌ها متعهدند که از هرگونه کمک نظامی به رژیم صهیونیستی خودداری کنند، بدون تردید دولت‌هایی که رژیم صهیونیستی را در نقض قوانین حقوق بشر یاری می‌کنند، همدست وی تلقی شده و دارای مسوولیت بین المللی خواهند بود.

این وکیل دادگستری بیان کرد: رژیم صهیونیستی متاسفانه مردم غزه را حیوان خطاب می‌کند و قصد نخست وزیر این رژیم برای تداوم نسل کشی است که جهانیان باید متوجه این موضوع باشند.

همه وکلا تمام قد مدافع مظلومیت مردم غزه و فلسطین باشند

محمد نسخه چی، رییس کانون وکلای دادگستری قزوین هم در این نشست اظهار کرد: ابعاد حقوقی این جنگ بزرگ در گوشه‌ای از جهان قابل سکوت نیست، در حالی که زنان و کودکان غزه در خون می‌غلطند، اما مدعیان حقوق بشر متاسفانه در برابر این حمله گسترده صهیونیست ها سکوت کرده و عکس العملی از خود نشان نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: همه ما وکلا باید از مظلومیت مردم فلسطین و غزه بنویسیم و تمام‌ قد از نظر حقوقی حامی این مردم ستمدیده باشیم.

نسخه چی تصریح کرد: این نشست فرصت مغتنمی است تا وکلای دغدغه مند ما همراه و همسو با مردم آزاده جهان در مقابل ظلم‌ و ستم بایستند.

رییس کانون وکلای استان قزوین خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم این نشست ضمن ادامه کار خود و صدور بیانیه ای در خصوص جنگ غزه، نوشتن در خصوص ظلم و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در قالب مقالات قضایی را نیز آغاز کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha