۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84339928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین امدادرسانی در خراسان جنوبی به حوادث جاده‌ و سیل اختصاص داشت

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به ۸۱ مورد حادثه طی یک ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: بیشترین امدادرسانی در این مدت به حوادث جاده‌ای و سیل اختصاص داشته است.

محمدرضا رضایی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: یک ماه گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در ۸۱ عملیات امداد و نجات حضور یافتند و از مجموع این حوادث ۵۰ مورد جاده‌ای، ۱۱ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد کوهستان، سه مورد خدمات حضوری و ۱۵ مورد مربوط به حوادث شهری بوده است.

وی با بیان اینکه در این ماموریت‌ها به ۵۹۳ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است افزود: ۱۲۴ نفر از حادثه‌دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۴۴۴ نفر سیل و آبگرفتگی، سه نفر در حوادث کوهستان، سه نفر به صورت حضوری و ۱۹ نفر در حوادث شهری از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۳۹۲ نیروی هلال احمر در قالب ۱۵۳ تیم عملیاتی در این حوادث امدادرسانی داشته‌اند.

وی افزود: مجموع نجات‌یافتگان در این حوادث ۳۸ نفر بوده‌اند که تعداد ۳۶ نفر انتقالی و ۲ حادثه‌دیده به صورت سرپایی درمان شدند.

رضایی اظهار داشت: همچنین ۷۱ خودرو آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شد و در این مدت سه مورد عملیات رهاسازی نیز در حوادث جاده‌ای توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha