۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 84340164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاه ایمنی به موتور سواران سرپل ذهابی اهدا شد

۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۷
کد خبر: 84340164
کلاه ایمنی به موتور سواران سرپل ذهابی اهدا شد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل ذهاب گفت: ۶۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت در روستای "کوییک صیفوری" این شهرستان همزمان با هفته ایمنی راه ها و به منظور ارتقای ایمنی موتورسواران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور روز یکشنبه در حاشیه اهدای کلاه به موتورسواران، افزود: استفاده از کلاه ایمنی و ارتقای دانش ایمنی و تشویق راکبان موتور سیکلت ضرورت دارد و هدف از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران، ترویج استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ صحیح موتورسواری است.

وی اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد حوادث فوتی تصادف راکبان موتور سیکلت به دلیل ضربه به سر بوده که استفاده از کلاه ایمنی این میزان را به حداقل می رساند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با ایمن سازی جاده های شهرستان و پلیس راه با استقرار در نقاط حادثه‌خیز و همچنین اورژانس و جمعیت هلال احمر با حضور به موقع در محل تصادفات در کاهش خسارت های مالی و جانی موثر است.

فرزادی پور با بیان اینکه امید است شاهد نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در شهرستان باشیم ادامه داد: مقررات راهنمایی و رانندگی در جامعه، ضامن سلامتی افراد است و  همه علاوه بر رعایت قوانین، نسبت به اشاعه فرهنگ استفاده از امکانات ایمنی در رانندگی به دیگران کوشا باشیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha