فرماندار: جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال اولویت شهرستان کنگاور است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کنگاور از ایجاد تحولات بزرگ در حوزه اشتغال زایی و کلنگ زنی پروژه های اشتغال زا در سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال اولویت کاری مجموعه مدیریتی این شهرستان در سال جاری است.

به گزارش ایرنا، فرزاد الماسی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه های اشتغال زا شهرستان کنگاور با بیان اینکه از ابتدای فعالیتم در کنگاور اولویتم جذب سرمایه گذار، اشتغال زایی و رفع بیکاری بوده، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که از سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه برای رفع موانع و مشکلات پروژه های ذوب آهن، انرژی خورشیدی، دامپروری و دیگر پروژه های شهرستان باید مدیران دستگاه های اجرایی به شخصه پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران باشند، تاکید کرد: هر جا که نیاز به حمایت فرمانداری هم باشد با جدیت ورود خواهیم کرد، البته تا کنون بارها جلسات، مکاتبات و پیگیری های فراوانی در این راستا انجام داده ایم.

فرماندار کنگاور با اشاره به تلاش های گسترده استاندار و نماینده مردم برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان، گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شاهد کلنگ زنی پروژه های اشتغال زا و تحول آفرینی در سطح شهرستان باشیم.

الماسی معافیت مالیاتی ۲۰ ساله برای سرمایه گذاران را از مزایای ایجاد سرمایه گذاری در کنگاور برشمرد و خاطرنشان کرد: کنگاور به عنوان پیشانی استان کرمانشاه از یک طرف دارای موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی مناسب و از طرف دیگر از ظرفیت های کشاورزی، گردشگری، دامپروری و وجود آب و هوای مناسب برای سرمایه گذاری برخوردار است.

فرماندار کنگاور در خاتمه با انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه های اجرایی در جهت عدم رفع موانع سرمایه گذاری، تاکید کرد: باید با دلسوزی و پیگیری های مستمر و مجدانه مشکلات این حوزه بر طرف شود تا بتوانیم شاهد شکوفایی مورد نیاز در بخش اشتغال زایی و در نهایت تولید باشیم.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha