۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84341026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۶ قلم تجهیزات آموزشی در خراسان جنوبی توزیع شد

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱
کد خبر: 84341026
۸۰۶ قلم تجهیزات آموزشی در خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند - ایرنا - همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، ۸۰۶ قلم تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به ارزش چهار میلیارد تومان بین مدیریت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز دوشنبه در حاشیه توزیع این تجهیزات آموزشی در بیرجند گفت: تجهیزات یادشده شامل ۵۳۵ تبلت، ۳۲ لپ تاپ، ۳۲ دستگاه یخچال، ۶۰ عدد چاپگر، ۹۵ دستگاه رایانه، ۴۰ عدد ویدئو پروژکتور و پرده نمایش و ۱۲ کیت آموزشی است.

محمدعلی واقعی افزود: با مشارکت خیرین نیکوکار آموزشی تعداد ۳۶ تبلت هوشمند به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان محروم از گوشی و تبلت هوشمند و با استعداد شهرستان بیرجند اهدا شد.

وی اظهار داشت: این تعداد تبلت توسط موسسه خیریه علی بن ابیطالب (ع) تهران تهیه و بین دانش‌آموزان محروم از گوشی هوشمند در شهرستان بیرجند توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نقش "نجمه خدمتی" قهرمان تیراندازی جهان به عنوان نماینده این موسسه در تهیه و واگذاری تبلت‌ها به دانش‌آموزان بیرجندی گفت: دانش‌آموزان بیش از ۱۲ آموزشگاه مرکز استان از مزایای این وسایل بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم ورود خیرین به تهیه تجهیزات کمک آموزشی افزود: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری، فرایند یاددهی و یادگیری از طریق فضای مجازی، رسانه ملی، شبکه شاد و توزیع درسنامه دنبال شد و معلمان متعهد استان با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی خود، اجازه توقف این فرایند و جاماندن دانش‌آموزان حتی در دورافتاده‌ترین نقاط استان از تحصیل را ندادند.

واقعی از توزیع حدود ۶ هزار تبلت و گوشی هوشمند بین دانش‌آموزان محروم از گوشی و تبلت هوشمند در این استان خبر داد و گفت: این تعداد گوشی و تبلت با مشارکت خیرین، دستگاه‌های اجرایی، معلمان و دانش‌آموزان و بانک‌ها تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

۱۷۶ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ آموزشگاه استان خراسان جنوبی با ۱۰ هزار کلاس درس تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha