۵ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84344416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور سرخه- آرادان در استان سمنان با رفع سیلاب بازگشایی شد

سمنان- ایرنا- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: بخشی از محور اصلی تهران- مشهد در محدوده سرخه- آرادان که به دلیل سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی شد.

سرهنگ تقی کبیری عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش باران در عصر امروز لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان با رعایت فاصله طولی و با سرعت مطمئن برانند.
وی ادامه داد: در تمام محورهای اصلی استان سمنان تردد برقرار است و هیچ محوری به دلیل سیلاب مسدود نیست.
وی بیان کرد: ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان روان و عادی است و ترافیک سنگین و پرحجم نیست.
کبیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تصادف شدید در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ نداده است و رعایت فاصله طولی لازمه جلوگیری از تصادفات جاده‌ای است.
رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.
احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان نیز در گفت‌وگو با ایرنا گفت: سیلاب در محور آرادان به سرخه که موجب اختلال در تردد شده بود با همکاری کارکنان راهداری جاده پاکسازی شد و اکنون مشکلی در این محور وجود ندارد.
بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده‌های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

کارشناسان هواشناسی استان سمنان براساس الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای اعلام کردند که با نفوذ سامانه بارشی قوی به استان سمنان، بارش باران و رگبار پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha