امام‌جمعه یزد: هدف دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد گفت: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات روز بیست و هشتم خردادماه جاری است، در چنین شرایطی باید شهروندان ایرانی همراه با بصیرت و برای تقویت نظام و قوی شدن ایران پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد ملااسماعیل به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم بر خلاف خواست دشمنان، حضور در انتخابات را تکلیف دینی و ملی می دانند.

ریییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات و مشارکت در آن موجب همبستگی ملی ،تقویت نظام و انقلاب اسلامی و سدی در برابر هجمه های اقتصادی و فرهنگی کفرجهانی علیه ایران است .

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل برای جلوگیری از حضور مردم و دلسرد کردن آنها فعالیت خود را به خصوص در فضای مجازی آغاز کردند، بیان کرد: همه باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشند و در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

ناصری بیان کرد: هدف دشمنان و حامیان آنها در برهه کنونی از تاریخ انقلاب‌اسلامی روی این موضوع متمرکز شد که با پخش شایعه و ایجاد شبهه، موجب فریب مردم و کاهش آرا شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار کرد: نامزدها باید تمامی تلاش خود را برای ارایه برنامه‌های مدون و متقن با رعایت دقیق مقررات و برگزاری انتخاباتی باشکوه متمرکز کنند.

به گفته ناصری، حرکت و اقدام همه مردم و مسوولان در چارچوب مقررات در انتخابات یک وظیفه و ضامن برگزاری باشکوه، سالم و پرشور آن است و باید مواظب توطئه‌های دشمنان بود.

امام‌جمعه یزد به اهمیت و نقش ولایت فقیه و رهبری معزز  در صدر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم و مسوولان با همکاری و همدلی هم باید در مسیر اجرای توصیه‌های معظم‌له فعالیت کنند.

ناصری بیان کرد: کفرجهانی و حامیان آنها فقط  به دنبال حفظ منافع خود و ضربه‌زدن به اصل انقلاب اسلامی با دسیسه های فرهنگی و اقتصادی به خصوص در فضای مجازی هستند.                 

قبل از شیوع کرونا در اسفند ماه سال ۹۸ نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه می‌شد و با شیوع این ویروس برای مدتی وقفه‌ای برای اقامه نمازجمعه در برخی شهرها و روستاها پیش آمد در مناطقی که نمازجمعه اقامه نمی شود، ائمه جمعه از طریق فضای مجازی به ایراد خطبه می پردازند.

امروز نمازجمعه در ۲۶ پایگاه عبادی سیاسی استان یزد  در هشت شهرستان با رعایت موازین بهداشتی و با رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی اقامه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha