۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85323004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: دولت با فساد اقتصادی مقابله کند

۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85323004
امام جمعه یزد: دولت با فساد اقتصادی مقابله کند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت با تقویت نظارت و ضابطه‌مند کردن سودها در عمل با فساد اقتصادی در کشور مبارزه کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر یزد افزود: تقویت ایمان مردم و نظارت دولت بر نحوه صادرات و واردات موجب پیشگیری از فساد اقتصادی است.

وی ادامه داد: اگر دولت بخواهد در کشور فساد اقتصادی جمع نشود و با گرانی‌ها و تحریم‌ها مقابله کند باید در گام اول بر ضابطه‌مند کردن امور اقدام کند.

امام جمعه یزد بیان کرد: دولت باید میزان سودی که نصیب افراد می‌شود را دقیق مشخص کند و این اصلا پذیرفته نیست که برخی از افراد سودهای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی داشته باشند.

ناصری تاکید کرد: باید مردم و اصناف و بازاریان همواره ایمان را در خود تقویت کرده و به فکر مردم و جامعه باشند و همه در قبال هم مسئولیت داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان به اهمیت نظارت بر فضای مجازی در کشور اشاره کرد که دشمنان از آن برای وارد کردن انواع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده می‌کنند.

امام جمعه یزد: دولت با فساد اقتصادی مقابله کند

ناصری گفت: حمله به حجاب، دین، ارزش‌های الهی و انسانی و تضعیف انقلاب اسلامی جزو اهداف دشمنان در فضای مجازی است که انجام می‌شود.

وی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فضایل و مناقب این بانوی نمونه اسلام اشاره کرد و پیروی از ایشان را برای رسیدن به قله‌های عزت و سعادت خواستار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha