نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در حیطه اختیارات خود صحبت کنند

ساری - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در مازندران با اشاره به وعده‌هایی که از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری داده می‌شود، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در حیطه وظایف خود صحبت کنند و وعده بدهند.

به گزارش ایرنا، سید علی ادیانی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل محدود برگزار شد، افزود : نقاط ضعف در برخی حوزه‌ها مردم را آزار می‌دهد که معلول برخی علل و عوامل است.

وی با بیان اینکه مردم از شنیدن وعده‌ها و حرف‌هایی که خارج از اختیارات رئیس‌جمهور است خسته شده اند، گفت : کاندیداهایی که وعده پرداخت یارانه با عدد و رقم خاص می‌دهند باید بدانند در این زمینه فقط می‌توانند پیشنهاد دهند چون در نهایت مجلس باید تصویب کند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : رفتار این نامزدها به معنای نشناختن وظایف حوزه اختیارات است.

وی با بیان اینکه در کشور با دو تفکر مواجه هستیم که افراد جزیی از مجموعه این طرز فکر هستند ، گفت : یک تفکر مبتنی بر اقدامات جهادی و تفکر دیگر مبتنی بر اتکا به غرب است و این دو تفکر در سالیان گذشته هماورد هم بودند.

او افزود : تفکر جهادی با تکیه بر تکنولوژی موشکی و پرتاب ماهواره به فضا و تکنولوژی ، دشمن را از جنگ سخت باز می‌دارد و  امروز اقدامی در حوزه واکسن کرونا و آنلوآنزا انجام می‌دهد تا از واردات جلوگیری کند و بسیاری از کشورهای غربی خواستار خریدن واکسن ایرانی هستند.

ادیانی با بیان اینکه مردم در میان این دو تفکر بالاخره یک تفکر را انتخاب کردند ،گفت : پیش‌بینی می‌کنم مردم در این دوره به گفتمان انقلاب و ایران قوی رای می‌دهند و این ذائقه به مردم کمک می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در مازندران همچنین گفت : کرونا قطعا موجب ریزش درصدی از آرا خواهد بود و بخشی از مردم به لحاظ رعایت مسائل بهداشتی ممکن است نتوانند رای دهند و اینها مسائلی است که باید بپذیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha